Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie firmy v oblasti CRM IS
Všetička, Martin ; Duba, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie firmy Melzer, spol. s r.o. v oblasti CRM informačních systémů. Rozebírá moderní marketingové koncepce a poukazuje na nutnost zdatného řízení vztahů se zákazníky – CRM. Popisuje důležité faktory spojené s úspěšnou implementací CRM IS. Analyzuje jak tuzemský trh CRM IS, včetně informačního systému QI dodávaného společností Melzer, tak interní CRM klima firmy. V praktické části jsou vyhodnoceny analýzy a sestavena doporučení, jež determinují návrh marketingové strategie. Ta by měla firmě umožnit významně proniknout a prosadit se na tuzemském trhu CRM IS.
Návrh marketingové strategie firmy Rostex Vyškov s. r. o.
Vejmolová, Jana ; Horemuž, Ondrej (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie společnosti ROSTEX VYŠKOV s.r.o. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a úspěšné hospodaření. První část této práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována analýza okolí podniku, rozbor marketingového mixu a SWOT analýza. Na základě analýzy podniku jsou navrženy možná řešení.
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering the Polish Market
Bui, Viktor ; Blaha, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis deals with a proposal of a marketing strategy for company UGO Trade s.r.o. while undertaking expansion abroad, concretely into Polish market. The proposal is a reaction on a strong position of the company on the Czech market with fresh juices and it tries to find a suitable way for company’s further development. The thesis includes an evaluation of internal as well as external company’s environment, which is supported by properly used analysis. The final proposal is based particularly on presented analysis, it suggests steps which the company has to follow in order to successfully penetrate into the market. Furthermore, the recommendations present a simplified financial plan for the first year of firm’s presence on the market and plan for further expansion of restaurants into other cities.
Podnikatelský záměr
Veselá, Jitka ; Štohl, Pavel (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu na rozšíření podnikatelské činnosti. V práci je obsažen teoretický úvod do problematiky tvorby podnikatelských záměrů, dále analýza současné situace ve společnosti a jejím okolí. Poslední část je věnována návrhu na rozšíření podnikatelské činnosti a zhodnocení jeho přínosů.
Expanze podniku na Polský trh
Svobodová, Marie ; Ing. Petr. Morcinek (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na kritickou analýzu podniku, na jejímž základě je navrhnuta strategie expanze firmy na zahraniční trh. Analytická část této práce obsahuje také ucelený pohled na situaci na polském trhu železnic. Návrh strategie je zohledněn veškerými riziky a příležitostmi, které se na polských železnicích vyskytují.
Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti oblasti supply chain managementu
Pernicová, Dagmar ; Langová, Blanka (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl na základě tržních analýz vypracovat marketingovou strategii a doporučení pro společnost MK.LD s.r.o., která poskytuje služby klientům v oblasti Supply chain managementu. Tato strategie má zároveň přispět k získání dalších klientů a udržení těch stávajících a zvýšení konkurenční výhody společnosti na trhu.
Problematika Goodwill jako nedílné součásti hodnoty stavebního podniku
Lipovská, Zuzana ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na hodnotu goodwill i značky vybraného stavebního podniku a v současnosti užívaných metod pro jejich stanovení. V teoretické části práce jsou popsány základní teoretické pojmy, které se vztahují k problematice goodwill, značka, stavební podnik a jejich hodnota. Dále jsou představeny metody výpočtu goodwill a značky a metoda řízeného rozhovoru. V závěru teoretické části je popsáno marketingové plánování. V praktické části práce jsou zpracovány vybrané metody ocenění hodnoty goodwill a hodnoty značky firmy. Následně jsou stanoveny tři hypotézy a otázky pro metodu řízeného rozhovoru, které jsou testovány. Na základě zjištěných analýz jsou v závěru práce navrženy marketingové strategie na udržení a posílení hodnoty goodwill a značky firmy.
Zjištění marketingových procesů stavebního podniku
Mášová, Veronika ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na výpočet hodnoty goodwill vybraného stavebního podniku několika metodami a doporučení vhodné kombinace těchto metod pro její stanovení. V teoretické části jsou charakterizovány základní teoretické pojmy z oblasti marketingu ve stavebnictví, včetně rozdělení stavebního trhu. Dále je definován pojem goodwill a následuje několik metod pro jeho stanovení. V závěru teoretické části je popsáno marketingové plánování. V praktické části práce jsou zpracovány vybrané metody ocenění hodnoty goodwill, které jsou následně zhodnoceny. Poté je provedena analýza prostředí pomocí SWOT analýzy. Na základě získaných výsledků a informací je v závěru práce navržena marketingová strategie a návrh na vhodnou kombinaci metod pro stanovení hodnoty goodwill stavebního podniku.
Návrh marketingové strategie značky Nano Snowboards
Vintrová, Zuzana ; Asfourová, Nataly (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie. Na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy, je předložen návrh marketingové strategie, který by měl vést k vymezení se vůči konkurenci a dostání se do širokého podvědomí veřejnosti, získání nových klientů a v důsledku toho k dosažení vyšších tržeb a zisků.
Analýza marketingové strategie hotelu
KUČERA, Lukáš
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podnikání v oblasti hotelnictví. Jedním z dílčích cílů této práce byla důkladná analýza historického vývoje podniku až do současnosti. K této analýze byly použity metody z oblasti marketingu a managementu (jako například SWOT analýza, STEP analýza či dotazník). Dalším dílčím cílem bylo zhodnocení různých marketingových strategií, které by potenciálně mohly být na sledovaný hotel aplikovány. Hlavním cíle této práce byl návrh takové marketingové strategie, která bude do budoucna pro hotel nejefektivnější.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.